Egyetlen rendszer, egyetlen adatbázis, modulrendszerű felépítés, párhuzamosságok és párhuzamos költségek nélkül.
iMachine: a kreatívan újrahasznosítható átjelző készülék
amit szabadon cserélhető moduljai tesznek különlegessé. Számos berendezés távfelügyeletére felkészítettük, így csatlakoztathat hozzá lakásriasztót, tűzjelzőt, liftet, gépjárművet vagy számos más berendezést is.
Toolbox: a készülék menedzsment szoftver
amivel minden átjelző késazülék szoftvere és konfigurációja egy felhőszerveren tárolva naprakészen tartható. A távoli hozzáférésnek köszönhetően egyáltalán nincs szükség az átjelzők lokális paraméterezésére.
Helios: a szolgáltatás-felügyeleti szerver
ami a nap 24 órájában folyamatosan monitorozza a mobilszolgáltatók hálózatán üzemelő átjelző készülékek és titkosított adatalagutak működését. Ezen kívül ellenőrzi azok adatforgalmát, hogy az interneten nyújtott távfelügyeleti szolgáltatás minősége (SLA) és megbízhatósága ingadozásoktól mentes legyen.
Mercury: a távfelügyeleti vevőállomás szerver
amely azonnal feldolgozza és biztonságosan tárolja az átjelző készülékektől érkező titkosított eseményüzeneteket.
MonitoringBook Pro: a webes távfelügyeleti platform
ami számos berendezés jelzését képes fogadni, kielemezni és az eredményt grafikusan megjeleníteni. Korlátlan számú felhasználó egyidejű csatlakozását teszi lehetővé, így az ügyfélszám növekedésével a diszpécserek száma is könnyen skálázható.
MonitoringBook Home: a távfelügyeleti mobil applikáció
amivel bárhonnan és bármikor hozzáférhető számos berendezés eseményjelzése. Grafikus felületén az egyes riasztások valós időben megjeleníthetők, a múltbéli adatok azonnal lekérdezhetők és a távfelügyelt berendezések távolról vezérelhetők. Utóbbira jó példa a lakásriasztók be- és kikapcsolása, vagy a gépjárművek távolról történő leállítása.
APN SIM: a belföldi és nemzetközi nagybiztonságú adatforgalmi szolgáltatás
ami nem közvetlenül a publikus interneten, hanem azon belül egy dedikált vállalati adatcsatornában zajlik üzenettitkosítással és átjelzőnkénti fix IP cím biztosításával.
IT support: a műszaki terméktámogatás
ami 7x24 órában folyamatos rendelkezésre állást biztosít a távfelügyeleti szolgáltató partnereinknél bekövetkező váratlan események kérdéseinek megválaszolásában és az esetleges műszaki problémák azonnali kezelésében.
Termékfejlesztés: az egyedi ügyféligények támogatása
amit távfelügyeleti szolgáltatóink visszajelzései generálnak, így minden évben a teljes infrastruktúra megújul, amihez minden partnerünk hozzáférhet.
Mentorálás: az üzletfejlesztési tanácsadás
amivel segítjük távfelügyeleti szolgáltatóinkat az új szolgáltatások bevezetésében, értékesítésében és marketing kommunikációjában, a portfólió kitágításában.