IGAZOLT MUNKA, DOKUMENTÁLT TELJESÍTÉS, KÉRDÉSEK NÉLKÜL
A MoniCall őrszolgálati asszisztens a vagyonőrök munkáját könnyen és pontosan követhetővé, valamint teljes mértékben átláthatóvá teszi.
A vagyonőrök megbízható munkája garantálja, hogy a védett objektum értékei biztonságban maradjanak. De ki ellenőrzi a vagyonőröket?
Honnan tudhatja, hogy szervezetten, pontosan dolgoznak-e, hogy a tevékenységüket szakszerűen dokumentálják? Hogy ténylegesen elvégezték-e az adott feladatokat?
Elszámolásnál, káresetnél, reklamációnál, bármilyen vitánál a lézerpontos kimutatás és statisztika létfontosságú. Emberi hibára pedig nincs lehetőség.
Ezt garantálja az automatizált járőrellenőrző rendszer.
A készülék átláthatóvá és követhetővé tesz minden olyan munkakört, amelyben fontos, hogy pontosan tudjuk, alkalmazottaink mikor, mennyi ideig, hol és milyen feladatot végeztek el:
A DIGITALIZÁLT JÁRŐRELLENŐRZÉS: PONTOS ADATOK, HIBALEHETŐSÉG NÉLKÜL
A MoniCall őrszolgálati asszisztens a dokumentációt automatikusan digitalizálja, így gyorsabban ítélheti meg a munka eredményességét vagy kezelheti az utólagos panaszokat.
A vagyonőrök ezentúl magabiztosabban, nyugodtabban, eredményesebben dolgozhatnak.
A MoniCall által rögzített adatokhoz bármikor, bárhonnan hozzáférhet egyszerűen egy böngészőből, kliensprogram nélkül.
A MoniCall működése a gyakorlatban
Beindul az e-őrnaplózás
A kézi naplózás helyett az alkalmazottak tevékenységét ezentúl automatikusan naplózza a rendszer. A feladatok elvégzése (vagy kihagyása) pedig azonnal dokumentálásra kerül. A mindennapi munka csak annyiban változik, hogy kevesebb kézi naplózást követel majd.
Folyamatosan rögzített adatok
Az adatbázis-kezelő szoftver automatikusan fogadja és értékeli a beérkezett adatokat - ezekről naponta jelentést kérhet le, pontos idő- és helyadatokkal, így folyamatosan ellenőrizheti a munkát. Az adatokhoz pedig bármikor, bárhonnan, kliensprogram nélkül hozzáférhet.
Azonnali értesítések vészhelyzetben
A váratlan eseményekre riasztásokat állíthat be. Ha egy ilyen esemény bekövetkezik, a rendszer azonnal megküldi az értesítést a mobiltelefonjára.
Munkaidő-elszámolás, gyors panaszkezelés
A MoniCall digitális munkaidő-elszámolásra is alkalmas és egyértelművé teszi az utólagos panaszkezelést. Így nem csak az adminisztrációt gyorsítja, de az emberi hiba lehetőségét is minimálisra csökkenti.
EZÉRT LESZ PRAKTIKUS A KÉSZÜLÉK VAGYONŐRÖKNEK:
A MoniCall őrszolgálati asszisztens attól függően alkalmazkodik, hogy járőrök, vagyonőrök, netán karbantartók, futárok, takarítók munkáját kell követni.
Nincs két egyforma telephely, iroda vagy épp feladatkör, ezért a készülék funkcióit mindig az adott munkához és helyszínhez igazítjuk.
Ez történik, miután felveszi velünk a kapcsolatot:
Így már az ajánlatkérés előtt első kézből ismerheti meg, hogyan működik a MoniCall.
Töltse ki az űrlapot, és munkatársaink egyeztetik Önnel a személyes találkozót, ahol átadjuk a 14 napig ingyen, kötelezettség nélkül használható demótáskát minden szükséges tartozékkal és használati útmutatással.
Tegye alkalmazottai munkáját könnyebbé, pontosan ellenőrizhetővé és biztonságosabbá, és zárja ki az emberi hiba lehetőségét!